אתר זה פועל באופן אופטימאלי בדפדפן גוגל כרום - קישור לאתר
שירות לקוחות: info@profit-group.co.il

טובים השניים מן האחד

אובדן עסקי – מניעת אובדן עסקי » פרומושיין, פרופסור » טובים השניים מן האחד

בדורות הקודמים נהגו סבותינו לאמר "לכל סיר יש מכסה".

אני אומרת "לכל פריט יש פריט משלים"

עד כמה העובדים שלנו מבינים את המשמעות של הפריט המשלים באקט המכירה ?!

המוצר המשלים צריך להיות פריט שלא יעמיס על תקציב הקניה של הלקוח, אך ייתן לנו כחנות/רשת יתרון משמעותי בפדיון  היומי/חודשי.

"חוק המספרים הקטנים" –  10 שקלים נוספים כפול מס' הלקוחות בסניפנו זה משמעותי.

גם עם 50% מהלקוחות שלנו יענו להצעתנו למוצר משלים, הרי שהרווחנו.

טובים-השניים

 

ומה הלקוח מרוויח מכך ?

בד"כ מוצר משלים הינו מוצר שנעלם מרשימת הצריכה של הלקוח.

לדוגמא:לקוח רוכש נעליים במרבית המצבים אם נציע לו גרביים במבצע (זכרו 10 ש"ח נוספים) הוא יסכים.

או למשל מברשת שיניים תציעו משחת שיניים.

המוכרן מחויב להטמיע במכירתו את נושא מוצר המשלים.

זכרו: מכירה ללא הצעת מוצר משלים – אינה נחשבת כמכירה ממוקסמת.

מירב יום-טוב

מנהל אגף שרות ומכירות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

x
השאר טלפון ונחזור אלייך מיד!
  • יתרון נאמבר 1
  • יתרון נאמבר 2
  • יתרון נאמבר 3

מספר טלפון:

    דילוג לתוכן