בדורות הקודמים נהגו סבותינו לאמר "לכל סיר יש מכסה".
אני אומרת "לכל פריט יש פריט משלים"
עד כמה העובדים שלנו מבינים את המשמעות של הפריט המשלים באקט המכירה ?!
המוצר המשלים צריך להיות פריט שלא יעמיס על תקציב הקניה של הלקוח, אך ייתן לנו כחנות/רשת יתרון משמעותי בפדיון היומי/חודשי.
"חוק המספרים הקטנים" – 10 שקלים נוספים כפול מס' הלקוחות בסניפנו זה משמעותי.
גם עם 50% מהלקוחות שלנו יענו להצעתנו למוצר משלים, הרי שהרווחנו.
ומה הלקוח מרוויח מכך ?
בד"כ מוצר משלים הינו מוצר שנעלם מרשימת הצריכה של הלקוח.
לדוגמא:לקוח רוכש נעליים במרבית המצבים אם נציע לו גרביים במבצע (זכרו 10 ש"ח נוספים) הוא יסכים.
או למשל מברשת שיניים תציעו משחת שיניים.
המוכרן מחויב להטמיע במכירתו את נושא מוצר המשלים.
זכרו: מכירה ללא הצעת מוצר משלים – אינה נחשבת כמכירה ממוקסמת.
מירב יום-טוב