אתר זה פועל באופן אופטימאלי בדפדפן גוגל כרום - קישור לאתר
שירות לקוחות: info@profit-group.co.il

האם אתה בעל העסק הבא שבו מעילת ענק תככב בכל ערוצי התקשורת ?

אובדן עסקי – מניעת אובדן עסקי » פרוטקט, פרומושיין, פרופיל, רווחיות » האם אתה בעל העסק הבא שבו מעילת ענק תככב בכל ערוצי התקשורת ?

בימים האחרונים קשה להתעלם מהחשיפה התקשורתית העצומה בכל הקשור למעילת ענק לכאורה בתחום המסעדנות, באחת מהמסעדות המפוארות והמוכרות במדינת ישראל.

דמותו הססגונית של השף הידוע, ומעבר לכך חוסר הבהירות בכל הקשור למה שקרה שם בדיוק, העצימו עד מאוד את החשיפה התקשורתית. ל

מלצר-על-גרף

לא צל של ספק בפרשה רב הנסתר על הגלוי אבל עם עובדה אחת אי אפשר להתווכח: בית העסק נכון להיום סגור, הצוות כולו פוטר ובעל המקום טוען להפסדים של מיליוני שקלים.

אז מה קרה שם בדיוק?

ובכן, בדיוק עבור מקרים שכאלה הוקמה חברת פרופיט מבית אם התוצאה

בחברתנו אגפים שונים כאשר אגף מניעת אובדן וסיכול עבירות בעסקים הינו חוד החנית של החברה ומטרתו היא הקטנת רמת האובדן הכלכלי (הפחת) ועל ידי כך הגדלת רווחיות העסק.

האגף עובד באופן ממודר ונותן מענה לכל לקוח בכל עת כאשר אנו מתאימים את עבודתנו לצרכים והתקציבים ופועלים ע"פ תוכנית פרויקטאלית או שנתית. הישגי עבודתנו ניכרות בשביעות הרצון המוחלטת  של לקוחותינו ולראייה אחוזי ההצלחה שלנו הנושקים ל- 100% הכוללים מעבר לעצירת זליגת המזומנים החוצה, גם איתור והחזרת אותם כספים שנגזלו מבעל העסק.

אנו משתתפים בצערו וכאבו של בעל המסעדה שכספו אבד בצורה כזו או אחרת, ועל מנת למנוע ממקרים שכאלה להישנות אנו קוראים תגר על כל בעל עסק, בכל תחום, שבו אנו נצליח להוכיח לכל בעל עסק שני (מהניסיון שלנו למעלה מ- 50% מהגניבות בעסקים מתבצעים ע"י עובדי המקום) כי נעצור את הדימום ומעבר לכך נגיע לרבדים העמוקים ביותר שיש על מנת להחזיר את הכספים שאבדו.

שיחת טלפון אחת לתיאום פגישת היכרות היא כל מה שאתה צריך כדי להימנע ממקרה מצער כפי שקרה הפעם שיקרה גם לך, ואם כבר יש לך תחושה ש"משהו לא בסדר" אז זה הזמן לפעול לאלתר באמצעות החברה הכי מקצועית בארץ בנושא.

לתיאום פגישת יעוץ ללא עלות – 077-3442900

logo

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

x
השאר טלפון ונחזור אלייך מיד!
  • יתרון נאמבר 1
  • יתרון נאמבר 2
  • יתרון נאמבר 3

מספר טלפון:

    דילוג לתוכן